środa, 28 marca 2012

No to macie proces.

W dniu dzisiejszym ukazał się szkalujący moją osobę artykuł w gazecie FAKT. Przebywam w szpitalu, ale za pośrednictwem osób trzecich odpowiem na blogu. Doskonale rozumiem teraz wielu znanych ludzi, muzyków, aktorów, celebrytów. Rozumiem dlaczego przegrywacie procesy sądowe jakie wam wytaczają. Podajecie nieprawdę. Bezczelnie kłamiecie. Nigdy nie zostałem skazany i nie byłem jakimkolwiek katem. IPN dopisał do mojej osoby całe województwo podkarpackie i sprawy, z którymi nie miałem jakiejkolwiek styczności. Kieruję przeciwko wam sprawę do sądu, a sobie mogę zadać jedynie pytanie, czy to, że jesteście kapitałem niemieckim, ma wpływ na to, że jako jedyna gazeta w Polsce zamieściliście taki nieprawdziwy paszkwil, gdyż to niemieckie SS stworzyło, finansowało i szkoliło zbrodniarzy z ukraińskiego UON-UPA, które bestialsko mordowało polskie kobiety, dzieci i starców ? Prawie 300.000 bestialsko zamordowanych i torturowanych Polaków. Rozumiem rozwścieczenie i rewanż za to, że uczestniczyłem w rozpracowaniu siatki tych zbrodniarzy i skutecznie obroniłem Polaków. Przez ponad 60 lat nikt się na mnie nie skarżył, ani do sądów, ani do organizacji międzynarodowych, ani do jakichkolwiek innych instytucji ! Sfałszowana sprawa to rewanż OUN-UPA. Ci którzy zajmują się tą tematyką, doskonale o tym wiedzą, dlatego oczywistym jest, że taki paszkwil mógł pojawić się właśnie u was.

http://www.fakt.pl/Ubek-kpi-z-ofiar,artykuly,152732,1.html#List


1 komentarz:

  1. Dotychczas FAKT trakowałam jak tabloid jakich wiele, z tą różnicą, że pisaliście o tematach (prawdziwych), o których inni bali sie wspominać. Teraz staliście sie dla mnie zakłamanym tabloidem, który dla sensacji zrobi wszystko - nawet skaże człowieka nim proces sądowy sie rozpocznie. WSTYD Panowie "dziennikarze". W swoim paszkwilu sami piszecie, że część "świadków" nie mogła przyjechać, bo są to ludzie starzy i schorowani - a z drugiej strony 89-letni (jak sami piszecie) człowiek,powinien Waszym zdaniem, tryskać zdrowiem i energią tylko dlatego, abyście mieli radochę dokopania mu zanim jeszcze okaże się, czy rzeczywiście zarzuty mu stawiane są prawdziwe i dotyczą jego osoby ????
    Czyżby Waszą dewizą stało się: "po trupach do celu" ????
    A może ktoś, kto potrafi czytać ze zrozumieniem tekstu, pofatygowałby się i poczytał akta sprawy albo chociaż bloga Pana Łukasza - tam znajdziecie wiele odpowiedzi na głupio zadawane pytania.
    Nooo, chyba, że tekst tej treści zamówił sobie Pan Prokurator IPN żeby swoje oszustwa uwiarygodnić przed Wysokim Sądem i oszukanymi ludźmi, którym proponował odszkodowania wzamian za zeznania !!!!!
    Ale to jest ..... współudział.
    Z utęsknieniem będę czekać na wynik procesu, który Wam wytacza Pan Łukasz i mam nadzieję, że odszkodowanie nie będzie niższe od tych, na które naraża Skarb Państwa IPN poprzez Fałszywe oskarżenia Pana Łukasza....

    OdpowiedzUsuń